Werk en Inkomen
Op deze pagina vindt u onder andere informatie over werk zoeken en vinden, welke voorzieningen er zijn als u geen of een laag inkomen heeft en u vindt informatie over de verschillende projecten van de afdeling op het gebied van werk en inkomen. U leest op deze pagina waar u met uw vragen terecht kunt.
Contact met medewerkers van team Werk, Inkomen en Zorg
Wilt u contact met een medewerker van team Werk, Inkomen en Zorg? Dat kan op drie manieren:
- Digitaal: Ga naar het digitale contactformulier. Bij de vraag 'Waar gaat uw vraag over?', klikt u op 'Uitkeringen/Sociale zaken'. Uw vraag komt dan direct bij de juiste afdeling terecht.
- Telefonisch: U kunt ons bellen op nummer 14 0320 (keuze 1). Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur.
- Persoonlijk:
- Heeft u een afspraak? Wilt u documenten inleveren, of een aanvraagformulier ophalen? Dan kunt u zich melden bij onze informatiebalie in het stadhuis. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
- Heeft u een vraag of heeft u hulp nodig? Dan kunt u zonder afspraak langskomen. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 9.00 uur tot 12.00 uur bij balie # 7.
Tip: er zijn drie ingangen van het stadhuis open. Kies voor de ingang vanuit het Stadhuisplein wanneer u contact wilt met een medewerker van team Werk, Inkomen en Zorg. U bent dan direct bij de juiste balie.
Openingstijden stadhuis
- Maandag tot en met vrijdag: van 09.00 uur tot 17.00 uur; donderdagavond tot 20.00 uur.
- Kom zoveel mogelijk alleen naar het stadhuis als u een afspraak bij ons heeft.
- Alle 3 de ingangen van het stadhuis zijn open. Heeft u een afspraak bij Burgerzaken? Gebruik dan de ingang in de Dukaatpassage. U bent dan direct bij de balies van Burgerzaken.