Naar hoofdinhoudNaar hoofdmenu

Klachten en bezwaar

Laatst gewijzigd: 20-4-2021

Gemeente Lelystad wil u zo goed mogelijk helpen. Soms komt het voor dat dit niet gaat zoals u dat graag wilt. Als dat zo is, dan kunt u een bezwaarschrift, melding of klacht indienen.

  • Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen. Klik hier voor meer informatie. 
  • Wilt u een melding doen over iets in de openbare ruimte? Bijvoorbeeld een kapotte lantaarnpaal of losse stoeptegel? Klik hier om dit door te geven met een digitaal formulier.
  • Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen. Klik hier voor meer informatie.

Wanneer u problemen heeft met de gemeente, dan kunt u ook kiezen voor bemiddeling en mediation. Dit betekent dat een onpartijdige en professionele bemiddelaar u helpt om het probleem met de gemeente op te lossen. Klik hier voor meer informatie. 

Cookie Policy

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Accepteer Strikt noodzakelijke cookies
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Accepteer Functionaliteitscookies
Cookies van derden
Deze cookies worden gebruikt voor functionaliteiten van derden.
Accepteer Cookies van derden
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Accepteer Prestatiecookies
Meer weten...