HVC klantenservice
Heeft u vragen over de inzameling van uw afval? Neem contact op de klantenservice van HVC: telefoonnummer 0800-0700 of e-mailadres klantenservice@hvcgroep.nl.
HVC klantenservice
- Wilt u iets regelen met HVC, zoals een kapotte of volle container melden of een afvalpas aanvragen? Via de website van HVC kunt u veel zaken snel zelf regelen
- Heeft u een vraag aan HVC? U kunt bellen naar telefoonnummer 0800-0700 of een e-mail sturen naar klantenservice@hvcgroep.nl. U kunt ook kijken bij de veelgestelde vragen op de website van HVC of in de HVC-app.
Openingstijden afvalbrengstation
- U vindt het afvalbrengstation aan de Zeeasterweg 40c, Lelystad.
- Het afvalbrengstation is open van maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 17.15 uur.
- Voor toegang tot het afvalbrengstation neemt u uw afvalpas mee.
Afvalpas
Voor de toegang tot het afvalbrengstation en voor het gebruik van de ondergrondse containers, heeft u een afvalpas van HVC nodig.
- De afvalpas is adres gebonden. Dit betekent dat er 1 pas per adres verstrekt wordt.
- Gaat u verhuizen? Dan dient u uw afvalpas aan de volgende bewoner te overhandigen.
- Als uw afvalpas kapot of kwijt is, kunt u een nieuwe pas aanvragen. U belt hiervoor met de klantenservice van HVC via telefoonnummer 0800-0700 of via e-mail klantenservice@hvcgroep.nl. Online aanvragen kan ook, via de website van HVC.
- Een nieuwe afvalpas kost € 7,50.
Melding doen
Wilt u iets melden over afval in de openbare ruimte, zoals vervuiling of dumping? U kunt een melding aan ons doorgeven via Fixi.