Naar hoofdinhoudNaar hoofdmenu

We hebben een nieuw portaal Mijn Uitkering. U kunt via het nieuwe portaal uw uitkering inzien, wijzigingen aanbrengen of een uitkering aanvragen.
LET OP: In verband met deze wijziging, kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Excuses voor het ongemak!

Wijzigingen melden

Vanaf het moment dat u een uitkering ontvangt, bent u verplicht de gemeente alle informatie te geven die van invloed kan zijn op uw recht op bijstand en/of de hoogte hiervan.

Wijzigingen die van invloed kunnen zijn op uw uitkering kunt u digitaal bij de gemeente melden. Ga naar het portaal Mijn Uitkering, log in met uw Digid, ga naar Zelf regelen en geef uw wijziging(en) door.

Liever niet digitaal?

Wilt u uw wijziging liever niet digitaal melden? Dat kan nog steeds. U kunt uw wijziging melden via het wijzigingsformulier. U kunt het formulier downloaden en printen. Wij vragen u het formulier per post te versturen en anders bij de informatiebalie in het stadhuis in te leveren.

Wij willen u er op wijzen dat de papieren formulieren in de toekomst zullen gaan verdwijnen. 

Cookie Policy

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Accepteer Strikt noodzakelijke cookies
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Accepteer Functionaliteitscookies
Cookies van derden
Deze cookies worden gebruikt voor functionaliteiten van derden.
Accepteer Cookies van derden
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Accepteer Prestatiecookies
Meer weten...