Naar hoofdinhoudNaar hoofdmenu

Wijzigingen melden

Laatst gewijzigd: 28-1-2021

Vanaf het moment dat u een uitkering ontvangt, bent u verplicht de gemeente alle informatie te geven die van invloed kan zijn op uw recht op bijstand en/of de hoogte hiervan.

Wijzigingen die van invloed kunnen zijn op uw uitkering kunt u digitaal bij de gemeente melden. In het linker menu op deze pagina kunt u via het "Digitaal loket" alle informatie terugvinden en uw wijziging doorgeven.

Liever niet digitaal?

Wilt u uw wijziging liever niet digitaal melden? Dat kan nog steeds. U kunt uw wijziging melden via het wijzigingsformulier.  U kunt het formulier downloaden en printen. Wij vragen u het formulier per post te versturen en anders bij de informatiebalie in het stadhuis in te leveren. Klik hier voor de actuele openingstijden en de huidige maatregelen in het stadhuis.


Wij willen u er op wijzen dat de papieren formulieren in de toekomst zullen gaan verdwijnen. Wij adviseren u om voor het laatste nieuws deze website goed in de gaten te houden en/of de App te downloaden.

Cookie Policy

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Accepteer Strikt noodzakelijke cookies
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Accepteer Functionaliteitscookies
Cookies van derden
Deze cookies worden gebruikt voor functionaliteiten van derden.
Accepteer Cookies van derden
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Accepteer Prestatiecookies
Meer weten...