Naar hoofdinhoudNaar hoofdmenu

Lelystad geeft lucht

Laatst gewijzigd: 2-2-2016

Om Lelystad in de komende jaren duidelijk op de kaart te zetten heeft City Marketing Lelystad een merkcampagne opgezet. Door een creatieve vertaalslag van het profiel van Lelystad kan de stad nu als merk in de markt gezet worden, met een bijpassende persoonlijkheid.

Lelystad is een stad die mensen en bedrijven fysieke en mentale ruimte biedt. Dat wil zeggen dat naast vierkante meters een gevoel van vrijheid, rust en zelfbeschikking tot het Lelystadse karakter behoren. Met andere woorden: Lelystad geeft lucht.
Het is de ruimhartige omschrijving voor ruimte. Ruimte om te leven en om adem te halen. Om te onthaasten. Om te genieten van de natuur die ook baat heeft bij frisse, heldere lucht. Niemand kan zonder lucht en lucht is van ons allemaal. Net als Lelystad.

‘Lelystad geeft lucht’ laat zien dat Lelystad ruimte biedt aan bewoner, ondernemers en bezoekers. Lelystad is gastvrij en verrassend avontuurlijk, een stad om trots op te zijn!

Lelystad

City Marketing Lelystad beschikt over vele online kanalen, wat het gevaar met zich meebrengt dat bezoekers niet goed weten waar ze moeten beginnen met zoeken, of niet bij het juiste kanaal terecht komen. Om deze reden is in 2016 de algemene landingspagina: www.lelystadgeeftlucht.nl gelanceerd.